Železniční podzim na Šumavě

31. října 2008 v 10:13 | PeS
Při výluce Klatovy - Běšiny jezdila do Sušice stará, dobrá raketa 831.043.
Kamenný mostek u Horažďovic.
Volno pro 831.043
První vlak po výluce, raketa jede do Klatov.
831.117 v Žichovicích.
Nadvláda 831 zatím nekončí, první vlak po výluce z Klatov přivezla 831.187.
Raketa přijíždí s posledním sluncen do poslení stanice.
Další plánovaná výluka byla z Nýrska až na Železnou Rudu.
K vidění byla lokomotiva 742.410 a 23 sypáků se štěrkem do tunelu.
Samozřejmě je tam vozila jen po 2-4 kusech.
Nahoře bylo krásně, ale v údolí dlouhodobě mlha.
Udržovaná kaplička nad Hamrama, cestou od nádraží.
Tentokráte 831.043 zaskakuje za kvatro. Zde ji vidíme při výlukovém odpočinku v Nýrsku.
I odjezdová návěstidla v Janovicích nad Úhlavou stojí za pozornost.
Vjezdová zná snad každý. Netradiční stroj 754.020 potěšil.
754.006 na svém tradičním vlaku 7504 a mechnické závory na hlásce Zelená Lhota.
Tato série fotek vznikla po dopolední výluce Nýrsko - Špičák.
Nejdříve jel Sv 7588, ale mlha končila až nad Zelenou Lhotou.
O pouhých 20min později jsem o něco málo výše vyfotil Os 7544, který jel díky výluce s brejlovcem.
R 852 netradičně se šestkou ve skalách pod Hojsovkou.


 

3 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Alexandr Alexandr | E-mail | Web | 15. listopadu 2011 v 22:34 | Reagovat

Asi takhle nějak bych to pojal :o)

2 Robko Robko | E-mail | Web | 5. března 2012 v 19:28 | Reagovat

Pěkný....

3 Kejml Kejml | E-mail | Web | 16. dubna 2012 v 12:43 | Reagovat

Já chci taky takovej bloooog:D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama